Tina's BLOG

nedelja, 2. september 2018

Moji zobje #1

Ojla vsem skupaj! :)

Danes ena malo drugačna objava.. sicer sem o tem že enkrat pisala, tako da bo tole ena takšna "posodobitev", katero bom objavljala po delčkih, bom tako rekla.. 


Tri leta nazaj sem pisala objavo o mojih zobeh, mogoče se še spomnite. Kje sem si jih urejala, kakšen je bil celoten postopek itd. Po manj kot dveh letih sem v levi enki zgoraj začutila bolečino. Bolečina ni konstantna, ampak me zaboli ravno toliko, da čutim da nekaj ni vredu. Poleg te bolečine, me je začelo motiti tudi to, da niso vsi zobje enakega odtenka in mogoče so mi tudi malo preozki. Tega se sicer ne opazi, če nisi dovolj pozoren, ampak sama takšne stvari opazim, nato pa me čedalje bolj motijo, zato je bilo tudi to odločilno, da rešim kar me moti.

Potem pa nastopi problem, ko moraš ponovno brskati in iskati dober.. ne ne, ne dober, ampak bom raje rekla vrhunski tim, kjer res lahko pričakuješ takšen rezultat, ki si ga zaželiš. Na prvem mestu pa seveda, da bodo moji zobje in dlesen zdrava, nato pa še estetsko popolno.

Tako sem izvedela za Happymed medicinsko agencijo, kateri zastopajo vodilne medicinske ustanove in strokovnjake. Preko spleta ali telefona se lahko naročiš na svetovanje, ko dobiš termin pa sledi vse ostalo. (http://www.happymed.si)


Ko sem imela prvi posvet pri Nataliji, mi je predstavila vse ordinacije, katere bi bile primerne za moj "makeover" in potem smo skozi moj problem našli najboljšo ordinacijo, katera bi opravila zdravljenje na mojem zobu in estetsko popravila napake katere me motijo. Sanja mi je na naslednjem "sestanku" podrobno predstavila stomatološko ordinacijo Balenović, kateri si specializirani prav za estetsko zobozdravstvo in spejemajo tudi paciente z napotnico, predstavila mi je njihov tim, pokazala before&after fotke (nad katerimi sem bila btw navdušena) zato sem sprejela ponudbo in odšla na prvi pregled na katerem so mi povedali kako dolgo bo trajalo zdravljenje, zaupala pa sem jim svoje želje in pričakovanja.

Danes pa že začnemo! :) Danes najbrž z zdravljenjem moje zgornje enke, potem pa me čaka vse ostalo. Mislim da bo vse skupaj trajalo nekje dva tedna (če bo vse po sreči). Z vsakim obiskom vas bom obveščala kaj smo počeli. Pri mojem naslednjem obisku bom najbrž pripravila tudi eno "nagradno igro" za moje sledilce, ampak zaenkrat še ne povem kaj dokler se danes ne dogovorim točno kako in kaj, ampak upam da bom lahko izdala čimprej.


Pa še nekaj.. če že imate namen zdraviti ali estetsko popravljati zobe (no pa ne samo zobe, ampak karkoli) vam polagam na srce da se o postopkih, ordinacijah in o tem kdo vam bo to izvajal res prej ZELO DOBRO pozanimate, ker jaz šele sedaj vidim koliko napak je bilo storjenih takrat ko sem šla ka na hitro in nepremišljeno v Skopje. Ko enkrat zaključite in plačate storitev ter zapustite ordinacijo, je mala verjetnost da bo potem, ko bo kaj narobe, kdo stal za tem, sploh če je to izven EU. 


                                                           




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.