Tina's BLOG

nedelja, 5. avgust 2018

No yellow hair please

Veliko blondink se spopada z rumenimi odtenki. Pa čeprav nisem popolnoma blond, se to dogaja tudi meni. Sicer imam po dolžini zeloo lepo toplo blond barvo, zgoraj kjer so pa bili lasje nazadnje blanžirani, pa se da opaziti tisti rumenkasto-oranžni odtenek kar me zelo moti. Tudi iz tega razloga sem se spavila v iskanje šampona, ki mi bo dejansko ustrezal in bodo rezultati vidni. Šla sem v DM, kjer dela Armin in čisto slučajno sem se spomnila da potrebujem šampon. Rekel mi je :"Vzam tega ne bo ti žau.. Probi pa boš vidla." Ok, ker mu popolnoma zaupam sem res šla na blagajno s šamponom in ga probala že isti dan. 

Punce.. jst sm ostala brez besed. Prvič.. šampon je TAKO pigmentiran, da sem potem tisto vijolično barvo komaj spavila iz rok, ko si umivam lase pa si od takrat na roko pokapljam SAMO ENO kapljico šampona ker se takoooo peni da imam eno kapljico res dovolj za celotno glavo (ok malo debelejšo kapljico, recimo za lešnik..) :D 
Na embalaži sicer mislim da piše, da ga pustiš na laseh 2 minutki, ampak jaz si glavo samo našamponiram in sperem :) Najprej si lase normalno našamponiram z Watermansovim, potem s silverjem, kasneje nanesem Watermansov balzam, se vmes umijem in na koncu sperem balzam. 

To je to. Pred dnevi sem si kupila tudi olje za lase, katerega še preizkušam :) Če boste želele, bom pisala tudi o tem.

Spodaj pa vas čakajo fotke, before in after lask in "fotka slavnostnega šampona." 

 LEVO PRED, DESNO PO PRANJU
PRED PRANJEM
PO PRANJU
ICE CREAM NO YELLOW

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.