Tina's BLOG

ponedeljek, 14. marec 2016

Meze

Hejla punce! :)

Danes pa spet nekaj o negi lask.. V prejšnjih tednih sem na svojem FB pageu parkrat omenila naravno kozmetiko Meze. Posta nisem hotela napisati prej, dokler res parkrat nisem preizkusila vseh štirih proizvodov. Naročila sem šampon za ohranitev las in lasišča brez prhljaja, za suhe in poškodovane lase in za normalizacijo mastnega lasišča ter balzam z vonjem marelice.
Šampon za ohranitev las in lasišča brez prhljaja sem pravzaprav naročila čisto iz preventive. S prhljajem do sedaj še nisem imela nekih problemov, se mi je pa začel rahlo pojavljati kakšne dva tedna nazaj ampak to je trajalo samo kakšne tri dni. Je to možno? Čudna stvar :)
 Najbolj sem se veselila uporabe šampona za suhe in poškodovane lase. Čeprav so moji lasje videti zdravi kot ribica, temu ni tako :) Se še spomniš ko sem se barvala v enem mesecu iz črne na rdečo in izrdeče na svetlo rjavo? Takrat sem si uničila lase kot še nikoli v življenju.. Dobra šola za naprej :) Pa čeprav sem spet prišla do črne.. hja, ženske pač :D No, hočem povedati da še vedno niso v takšnem stanju kot bi moralo biti, zato vedno ko pridem v drogerijo pred šampone in balzame iščem takšne na katerih piše : ZA POŠKODOVANE IN SUHE LASE. Itak :) Za naročilo, so me najbolj prepričale sestavine šampona. Vsebuje veeeeeliko hranljivih snovi kot so provitamin B5, maslo, eterično olje ilang-ilang, mleto koprivo,.. Sam šampon ima neeeverjetno pomirjujoč in naraven vonj. Najprej me je malo skrbelo kako se bo vse skupaj spenilo, ker izkušenj s trdimi šamponi res še nisem imela. Lase sem zmočila, vzela šampon in začela po njih drgniti. Naj povem da je prav prijetno, šampon se res hitro speni, pa še gratis masažo lasišča imaš hehe :D 
Lase sem si našamponiram dvakrat, temeljito sperem nato pa nanesem še hranljivi balzam z vonjem marelice. Njam! :) Pustila sem jih da so se naravno posušili, ker ko jih posušim s fenom, takoj izgubijo vonj :( Ko so se posušili sem jih brez problema razčesala, na kar je najbrž vplival tudi balzam, lasje pa so bili po nekaj pranjih tudi bolj sijoči. :) Na razčesavanje najbrž vpliva tudi moja najboljša Ikoo krtača. Skupna kombinacija pa je vrhunska! Sestava samega balzama je zelo lahka in dišeča, nanos pa povsem enostaven. Lepo se razmaže in vpije v lase. Uporabila sem tudi še druga dva in pravzaprav so mi vsi trije super! Sem pa pri tem za suhe in poškodovane lase opazila najboljši rezultat :) Zelo rada uporabim tudi tistega za normalizacijo mastnega lasišča, ampak na to ne morem preveč vplivati ker si lase umivam skoraj vsak dan zarai fitnes treningov :( Tako so moji lasje res vsak dan potrebni pranja. 
 
Pri šampončkih mi je zelo všeč ker imajo kar dolg rok trajanja, zato se ga brez problema podari tudi komu za darilo :) Res super ideja, mislim da bi s tem razveselil marsikoga. Z naravnimi izdelki ne moreš nikoli zgrešiti :)
Vse kreme so narejene iz 100 % naravnih sestavin in ne vsebujejo surovin živalskega izvora.  Zasnovane  so posebej za nego določenega tipa kože, obogatene s številnimi hranljivimi in eteričnimi olji. Izdelke kozmetike Meze najdeš na strani www.kozmetikameze.si (klikneš lahko na povezavo) izbiraš pa lahko še med drugimi izdelki za nego obraza in nego telesa :)

P.S. Da tule še razglasim dobitnici zadnje nagradne igre.. Aldina Junuzović prejme Ikoo krtačo Urška Bokal pa prejme Kiko hidratantno kremico! :) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.