Tina's BLOG

ponedeljek, 30. marec 2015

Perfect brows with Milani

Že nekaj časa sem imela namen kupiti Milani eye&brow highlighter pa se nikakor nisem mogla odločiti za pravi odtenek, zato sem naročila kar oba, ki sta bila dobavljiva, torej v odtenku 01 Matte Beige/High Glow (potegne bolj na rumenkasto/bež barvo) in 02 Matte Cream/Luminious Lift (ta pa je bolj rozasto bež). Želim si preizkusiti še 03 Vanilla/Natural Taupe. Pravzaprav ne vem zakaj, najbrž zato ker obožujem ličila in moram preizkusiti res vse :) No, če bi me ta dva razočarala zagotovo ne bi hotela imeti še tretjega, zato pa beri naprej.
Zakaj se uporablja? Namenjeni so ''poudarjanju'' oz. oblikovanju obrvi in obrvnega loka, lahko pa jih uporabljaš tudi kot za nanos senčila, ali naneseš na notranje kotičke oči. Res vsestranski. 

Zakaj sem se odločila za nakup? Na youtube sem zasledila veliko posnetkov znanih vloggerk, v katerih uporabljajo te produkte. O njih pa sem prebrala same pozitivne ocene tudi na raznih forumih. Ker sem obsedena z urejanjem obrvi, sem takoj vedela da to pač moram imeti.
Kot lahko vidiš na zgornji fotografiji je svinčnik dvostranski. Na eni strani je odtenek mat, na drugi pa ''high glow''. Tista stran kjer se tekstura sveti, naj bi se nanesla na najvišji točki obrvnega loka, mat tekstura pa za bolj poudarjeno linijo in da obrvi pridejo bolj do izraza. Nanos je zelo enostaven. Lahko si pomagaš tudi s čopičem če se ti zdi da nisi dovolj natančna, ker je tekstura kremna in lepo mazljiva hkrati pa mat. Obstojnost je res odlična, lahko zatrdim da drži cel dan. 
(Upam da se jasno vidi kje je osvetljeno)
Tukaj sta na zgornji fotografiji oba mat odtenka, spodaj pa lahko vidiš še vse štiri skupaj.
Lahko tudi malo eksperimentiraš in svinčnik preizkusiš še kje drugje, npr. zelo dobro se obnese pri nanosu nad ustnico v tem srčkastem kotičku in ustnice optično poveča in naredi bolj polne. Lahko ga uporabiš tudi za optično povečanje oči, tako da ga naneseš na spodnjo črto pri očeh (joj ne vem kako se reče po slovensko? :S S tem sem vedno imela problem!) - po angleško je eye waterline, upam da razumeš :D
Priporočam, da ga šiliš res samo s šilčkom ki je namenjen šiljenju teh barvic, ker je res škoda da bi ga s tistim navadnim uničila. Mislim da ima Essence zelo ugodne in dobre dvostranske šilčke, po 1,5€ če se ne motim.



1 komentar:

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.