Tina's BLOG

nedelja, 8. marec 2015

my daily routine

V tem postu ti bom predstavila moje top in resnično delujoče izdelke katere uporabljam po fitnesu.
Ker se približuje poletje, nas večina že pridno ''švica'', utrjuje in pripravlja svojo postavo na poletje, ko bomo imeli na sebi veliko manj oblačil kot jih imamo sedaj in najbrž ponosno pokazali svoje telo. Tudi jaz sem med tistimi ki vsak dan obiskujejo fitnes, poleg same vadbe pa dam veliko pozornost tudi na nego in skrb kože. Ker sem takšen človek, da si vedno želim čim hitreje vidne spremembe in rezultate, kar naprej kupujem in preizkušam nove stvari. Že nekaj časa imam manjši problem s strijami. Čeprav jih ni veliko, me zelooooo motijo, ker si želim popolnoma gladko kožo. Tudi s celulitom je bil problem, ampak sem uporabljala kar nekaj kremic katere so mi pomagale ob redni vadbi, sem se pa vseeno odločila da se vsega popolnoma znebim. Po internetu sem brala in iskala izdelke kateri bi RES pomagali pri odpravi obeh nepravilnosti, in tako prišla do priporočila Mio izdelkov. Sem že uporabljala njihov Workout Wonder gel in bila zelo zadovoljna! Tokrat pa sem našla veliko pohval tudi za njihove kremice proti strijam in celulitu, zato sem se odločila za nakup. Ko sem objavila eno hitro fotko iz fitnesa na katerih sta bila vidna Mio izdelka na facebook, sem dobila dva sporočila od zadovoljnih uporabnic, mislim pa da ste nekaj komentirale tudi spodaj.
No pa še moja ocena po dveh tednih uporabe.. Najprej naj povem da obe kremi uporabljam REDNO torej vsak dan pred in po vadbi. Tik preden stopim v fitnes prostor si obe kremi vmasiram na prizadete dele, ko končam s treningom se stuširam, takoj ob prihodu domov pa vse še enkrat ponovim le malo drugače.. Doma uporabim še Premium iglični roler za odpravo strij s 540 iglicami (jaz ga uporabljam dvakrat tedensko) in ricinusovo olje. Kako? Roler uporabim tam kjer je potrebno (torej tam kjer nanašam kremo). Koža mora biti čista. Na vsakem področju povaljam 5x na enem predelu, vodoravno in navpično. Postopek ponovim na drugi strani. Koža je po terapiji rdeča ampak ta rdečina kmalu izgine. Po tem naj bi kožo osvežili s hladno vodo in posušili, lahko pa nanešeš tudi kakšno kremo. Sama uporabim Mio kremici, ker zaradi odprtih por v tem primeru koža absorbira večjo količino hranilnih snovi, kar omogoča hitrejše in vidnejše rezultate. Kremici, katera je za odpravo strij dodam oz. vmešam še ricinusovo olje ker na kožo deluje vlažilno in spodbuja tvorbo kolagena in elastina in tako poskrbim še za hitrejše delovanje. Pri meni so bili prvi rezultati vidni nekje 10. dan od uporabe. Naj omenim da celulita skoraj nimam čisto nič več, mogoče zelo malo če dobro pogledaš, strije pa so tudi vidno zmanjšane, mogoče se bom morala še malo potruditi da bodo popolnoma izginile in tudi bom delala na tem. Mogoče še kakšen mesec? Vse je odvisno od tega kako redno izdelke uporabljaš in mislim da veliko vlogo igrajo tudi redni treningi in ne samo uporaba :) Najbrž bo viden učinek tudi če ne telovadite vsak dan, ampak vsekakor ne bo takšne spremembe kot pri tistih ki so telesno aktivni. Predlagam ti da si o teh izdelkih prebereš kaj več tudi na spletni strani www.oblak-com.si, kjer lahko izdelke tudi naročiš. Z velikim veseljem pa ti ponujam tudi kodo za 10% popust na nakup kateregakoli izdelka na njihovi strani katero vneseš v okenček za popust. 
Koda je: TINA
No pa mogoče še nekaj več o teh igličnih rolerjih.. Nekaj časa nazaj sem uporabljala Dermaroler in bila zelo zadovoljna! Ker pa se rolčki po nekem času žal obrabijo, sem se odločila za malo cenejšo varianto. Naročila sem si Iglični roler s 192 iglicami (0,3mm) - primeren za vse dele telesa. Uporabljam ga na obrazu za regeneracijo kože in odpravljanje odrmle kože, enkrat tedensko. Imam pa tudi že omenjeni in najbrž Vam bo bolj v interesu Premium iglični roler s 540 iglicami (0,5mm) za odpravljanje in zmanjševanje strij in celulita, odpravljanje pomarančne kože, popravlja pa tudi druge večje nepravilnosti kot so npr. brazgotine. S pravilno uporabo rolerja, je občutek žgečkljiv vsekakor pa neboleč. Po uporabi ga spereš pod vročo tekočo vodo in položiš na brisačo kjer ga pustiš da se posuši in pospraviš v zaščitno škatlo. Priporočljivo je da ga enkrat tedensko dezinficiraš z antibakterijskim sredstvom, katerega dobiš v lekarni. Vsak roler je ob nakupu STERILNO zapakiran kot lahko vidiš na fotografiji zgoraj. Rolerja se razlikujeta v dolžini in gostoti iglic. Ker naša koža ni povsod enako debela, je za različna področja žal potreben tudi različen roler. Rolerje lahko naročiš na spletni strani www.roler.si, prav tako pa sem tudi tukaj zate pripravila popust tudi na rolerje! In to kar 20% !!! Tudi to kodo vpišeš pri naročilu v košarici v polju ''PROMOKODE'' in cena se ti bo avtomatsko znižala. 
Koda je 4VRQY1ZU
 Popust pa velja do 24.03.2015 tako da si hitro zagotovi svoj rolček, nato pa z veseljem pričakujem tudi tvoje mnenje in rezultat! :)

P.S. Z veseljem bi objavila tudi kakšno fotko before/after ampak žal še nimam toliko poguma, da bi objavljala fotke teh predelov telesa.

12 komentarjev:

  1. Bejba veš kj pa mene zanima....tist pajac u spodni objavi.. Si ga kupla v hm v lj al v ce? :*

    OdgovoriIzbriši
  2. jaz pa imam razsirjene pore po obrazu.... Kateri roler mi priporočaš?? In v kombinaciji s čim? Kaksno kremo ali kaj takega?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iglicni 0,3mm :) Kremca pa vsekakor Soraya! :) Koliko si stara ce ni skrivnost?

      Izbriši
  3. Živjo, sm gledala na spletni strani tele rolrčke, pa me zanima koliko mm priporočaš za noge? Če so daljše iglice kaj boli? Hvala in lp :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Živjo, sm gledala na spletni strani tele rolrčke, pa me zanima koliko mm priporočaš za noge? Če so daljše iglice kaj boli? Hvala in lp :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Priporocam 0,5mm :) neee nic ne boli res ne, sam pravilno mors izvajat terapijo :)

      Izbriši
    2. 22 let :-) torej kožo lepo umijem z vodo,uporabim roler in nato namažem s kremo? naprimer vsak večer? Ful hvala

      Izbriši
    3. ups,šele zdj vidim da sem pisala pod napačen komentar..moj se navezuje na zgoraj (za pore)...

      Izbriši
  5. Mene pa zanima kateri puder uporabljaš :) ? In če mogoče veš za kakšen obstojen tekoč puder ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uporabljala sem Shiseidovega kateri je res odličen! Trenutno pa uporabljam samo Sorayino CC kremico da koza bolj diha in da je ne obremenjujem toliko, sploh zdj pozimi ko je moja koza se bolj obcutljiva..

      Izbriši
  6. Živjo, mene pa zanima če bo spet kakšna nagradna igra za tole ?

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.