Tina's BLOG

petek, 27. februar 2015

Spring on my nails

Že v prejšnji objavi sem poudarila, da je Alessandro že predstavil novo kolekcijo lakcev Sunday Rose in CC kolekcijo lakov. Barve se sučejo okrog romantičnih pastelnih odtenkov, ravno pravšnjih za letošnjo sezono. Tudi barve so skrbno izbrane in zagotovo bomo z njimi pregnale zimo! Primerni so za vsak dan, ter za vsak priložnostni outfit! Naj bo to službeni, dnevni ali večerni. Za vsak look in kombinacijo, lahko zagotovo najdeš svojo barvo.
Na voljo je 6 odtenkov, skupaj s top coat bleščičastim lakcem.
Jaz trenutno lastim Happy Coral, Euphoria top coat in (meni) najlepši Pastel Mint odtenek. 
Zeloooo všeč so mi tudi Tender Rose, Apricot touch in Sunday blues.. No ja.. sedaj sem pa naštela vse :D Za tiste, ki pa ste bolj navdušene nad Striplacom, pa naj povem, da niso pozabili niti na nas. Striplaci so na voljo v Pastel Mint barvi, Happy Coral in Apricot Touch,.Jaz že veselo uporabljam Striplac v Pastel Mint barvi.
Potem je tu še kolekcija CC lakcev v prelepih nude oz. bež barvah. Človek se kar težko odloči katero bi imel, ker so vsi odtenki tako zelo lepi, da bi imela najraje kar vse. Te laki so hranilni in negovalni, na takšen princip kot BB in CC kremice kateri obarvajo in negujejo naše nohte hkrati. Vsebujejo več hranilnih in negovalnih vsebin, zato je nakup tega še bolj prepričljiv. Jaz trenutno še nimam nobenega, bi pa z veseljem kakšnega sprejela v svojo kolekcijo Alessandro lakov :)
Imam pa tri v NUDE barvah iz prejšnjih kolekcij. Prvi iz leve na fotografiji je že kar star in je pravzaprav namenjen French manikuri - Beige. Drugi je odtenek Keats Sonnet in pri zadnjem ni zapisan odtenek, mislim pa da je Sparkly Champagne.
Za konec pa si lahko zgoraj ogledaš še vse barve nove Sunday Rose kolekcije. Pod vsakem je zapisan odtenek, da ti bo lažje pri nakupu. Vem, da bo odločitev zelo težka. :D

Vse lake in Striplace pa najdeš na www.e-kozmetika.si

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.