Tina's BLOG

četrtek, 4. december 2014

Beauty Advent Calendar

Spet en super dan! Danes sem prejela naročen Striplac v 08 Nude Elegance odtenku, zraven pa sem zagledala neko veliko škatlo? Ni mi bilo jasno kaj se notri skriva, obenem pa sem komaj čakala da jo odvijem ker obožujem presenečenja! In poglej kaj se je skrivalo notri! Alessandrov adventni koledarček! Waaaau top! 
Odločila sem se, da bom vsak dan, po datumu odprla nov okvirček, ampak se nisem mogla zadržati :D Vsega vam ne bom pokazala danes, bom pa vsak dan sproti objavljala fotko, kaj se skriva pod posamezno številko, kateri bom sledila po datumu :) Naj povem še to, da na www.e-kozmetika.si poteka tudi ''online'' adventni koledar, pri katerem vsak dan pripravijo nov akcijski izdelek po znižani ceni, katerega lahko seveda naročite. Pri vseh naročilih nad 20€ pa je v decembru zagotovljena brezplačna poštnina!
Tule pa so že prvi štirje lepotci iz adventnega koledarčka, zraven pa še naročen Striplac v najlepši nude barvi. 
Pa še en hitri swatch Striplaca.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.