Tina's BLOG

nedelja, 17. avgust 2014

and for me some purple please!

Sem velika ljubiteljica šmink in lip glossov! Doma jih imam celo stojalo, si upam reči da jih je vse skupaj okrog 60 ali še več. Vsake toliko časa pa me obsede druga barva. Ko sem začela z uporabo rdečil in glossov, sem si najprej nanašala tiste čisto nežne kožne barve, kasneje sem začela z obrobo ustnic, nato sem bila nora na živo rdečo šminko in nikamor nisem šla brez nje. Kasneje sem začela uporabljati temno rdečo šminko, kasneje oranžne odtenke.. Potem nežno roza, sedaj pa me je popolnoma obsedla vijolična barva! Ja, prav si prebrala, vijolična :D
 Imam kar nekaj rožnatih glossov in šmink, trenutno najljubši izdelki pa so mi te, ki jih vidiš na spodnjih fotografijah. Za vas sem naredila tudi swatche vseh odtenkov, da vidite kako pridejo na koži (2 fotografiji nižje). Naaajbolj obstojni so seveda mat lip glossi, katere trenutno tudi najbolj obožujem! Pravzaprav jih že kar nekaj časa. Všeč mi je ker se na ustnicah zelo lepo posušijo in pustijo svilnat občutek. Brez skrbi lahko jem, pijem,.. barva pa še vedno ostaja na ustnicah. Mogoče me moti le to, da se čez nekaj časa začnejo delati grudice, ampak to res šele po 4-5 urah. 
Vse izdelke pa dobite tukaj:
Makeup Revolution Scandalous Crime , Makeup Revolution Keep Crying for You, Keep Lying for you - www.licila.si
Parisax PINK KISS, Parisax Fuchsia - www.parisax.si
Manhattan Long Lasting gloss Glide - www.disim.si

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.