Tina's BLOG

torek, 3. junij 2014

magic stars

Prejela najlepši Alessandro paketek! V njem so se skrivali trije lakci iz nove kolekcije (dva iz kolekcije magic stars) ter en freaky neon, intenzivna coco mango krema ter profesionalna pilica za nohte.




Na moji FB strani pa bodo objavljeni tudi vsi swatchi lakcev, tako da me spremljajte :)
Danes sem že sprobala prvega iz nove kolekcije magic stars! Lak je matiran, z bleščicami katere dajejo malo sijaja, vsebuje pa tudi peščeno teksturo. Lak je popolnoma po mojem okusu, ker takšne najbolj obožujem, matirane in s ''peskom''. Zaradi teh lakcev sem si tudi skrajšala in spremenila obliko nohtov! :D Vsi trije so tako zelo gosti, da je dovolj samo en nanos. Posušijo pa se prav tako zelo hitro! Alessandro me res nikoli ne razočara!

no pa še nekaj na hitro o kremici za nohtke. Seveda me je najprej prevzela klasično-elegantna embalaža! Naaaaaajlepša! Ko sem kremo odprla, sem takoj začutila izjemno močan vonj, ekstrat kokosa in manga. Spet še en božanski vonj. Ščiti pred dehidracijo in razpokano obnohtno kožico, katera se pri meni pojavi zelo velikokrat. Nanaša se dnevno okoli nohta in na obnohtno kožico. Enkrat tedensko pa jo lahko vtremo tudi na nohtno ploščo in nohtno posteljico, da bodo nohti dobro zaščiteni. Mislim, da mi jo ne bo nikakor problem nanašati vsak dan, glede na to da me vonj njihovih kremic vsakič popolnoma prevzame :) 

Izdelke pa najdete tukaj: (klik na odebeljeno besedilo)
KREMA Coco mango



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.