Tina's BLOG

ponedeljek, 21. april 2014

what's in my makeup bag?

No, danes sem se odločila, da vam pokažem kaj se skriva v moji kozmetični torbici, katero imam vedno s seboj :) Zgleda zelo majhna, vanjo pa lahko spraviš milijon stvari! Zato tudi jaz, nosim s seboj pol stvari po nepotrebnem.. To pa le zato, da ne zgleda prazna :P Na koncu objave, bom prilepila tudi povezave do izdelkov, kjer jih lahko naročite. (Upam, da bom našla vse izdelke na internetu.)

Vse tole na zgornji fotografiji se skriva v moji torbici :) 
Moja najljubša pudra, Chanel Perfection Lumiere, ter DIORSKIN nude. (Večkrat uporabljam Chanelovega, ker je nekako bolj prekriven.) Brez NYX podlage za puder ne gre! Ta je sicer že bolj proti koncu, moram si naročiti novo embalažo. Res najboljša podlaga, kar sem jih kdaj uporabljala! Sleek face paletka za Contouring, highlighting and blush učinek, Catrice concealer (tega sicer ne uporabljam kaj preveč, ker ni potrebe, sicer pa je odličen!). Lily Lolo zaključni puder s soft-focus učinkom (najboljši za prekrivanje zaključnih nepravilnosti!). In pa seveda random čopič z naravnimi vlakni za nanašanje pudra, ter MAC contour čopič.
Pred nekaj časa sem na ličila.si naročila komple BH čopičev, za darilo pa sem si lahko izbrala par stvari.. Najbolj mi je v oči padel MUA sheer finish lip gloss happy days. Odločitev je bila več kot pravilna, gloss je zelo gost, tako da je dovolj če ga nanesem zeloooo malo, da o vonju sploh ne govorim (mnjaaaam), njegova obstojnost pa je tudi odlična!! Tole je že moj drugi in se mu sploh ne odpovem več! :) Ker sem ljubiteljica rdeče šminke, sem mogla najti eno zares dobro. Mislim, da je lani prišla ven kolekcija Manhattan-ovih soft mat glossov, zato sem se odločila, da ga poskusim. NEVERJETNO!! Vedno se namažem preden grem ven in sploh ni potrebe, da ga nosim s seboj.. Njegova obstojnost je tako odlična, da ga imam na ustnicah, še ko se vrnem domov. (Lahko pijem kolikor hočem, pa se barva ne bo izbrisala). Ne zamenjam, ga za noben drug barven gloss! :) Uporabljam seveda tudi lipliner, pred nanosom šminke/glossa. Trenutno imam Essence-ovega in sem kar zadovoljna :) Pa še najljubša baby pink Essence šminka, iz nove kolekcije, št. 10 :) Prelepa barva. V moji torbici, pa seveda ne sme manjkati šilček za svinčnike :D
Najbolj me je prepričala Clarinsov-a maskara, uporabljam jo že nekaj časa. Je vredna svoje cene :) V torbici imam seveda tudi pinceto za oblikovanje obrvi, rezilo (za hitro oblikovanje obrvi, če nimam časa), Essence paletko za obrvi, ter Essence brow and lash gel mascara.
 Naravnost obožujem Couleur Caramel BIO črno kremno črtalo, njegova obstojnost in pigmentiranost sta neverjetna. Uporabljam tudi najboljši Couleur Caramel čopič za risanje črte ali oblikovanje obrvi. (Res odličen), INGIRID podlago za veke (uporabljam jo samo za osvetljitev veke, čez ne nanašam ničesar), dva random čopiča, za nanašanje kremnega črtala, ter podlago za veke. Nikamor pa negrem brez Alessandro kremice za roke, katera božansko diši! 

Tule pa še povezave do izdelkov:

 CHANEL Perfection Lumiere (sama sem puder kupila v Mullerju, ker je najlažje zadeti oddtenek.) 
Diorskin nude tekoči puder za obraz (tudi to je bil osebni nakup..)
Catrice concealer (nakup v DM-u)
MAC 168 contour čopič (ebay)
Manhattan soft mat lipcream (nakup v DM-u)
Essence baby pink šminka, lipliner, paletka za obrvi, brow and lash gel, ''rezilo'' za oblikovanje obrvi (nakup v DM-u)


3 komentarji:

  1. Pozdravljena!

    Mene pa zanima kako točno se uporablja tole rezilo za oblikovanje obrvi? Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene pa zanima kako se uporabljala tole rezilo za obrvu?hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tole je ubistvu kot nekakšna ''britvica'' za obrvi, sam da se z njo res da zelo natančno odstranit nevšečne dlakice.. To je ubistvu za tko bolj na hitro, če nimaš časa za puljenje.. super zadevica :) Imajo jih pa v dm-u, 3 so notri, za 3,99€

      Izbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.