Tina's BLOG

četrtek, 10. april 2014

INGRID

Pred nekaj dnevi sem dobila paket od spletne drogerije BODIZENSKA.SI
V njem sem dobila INGRID primer za obraz PRELUDE PRIMER BASE, INGRID senčilo za veke, ter primer za senčila BASE SHADOW. Torej naj začnem. 
Najprej sem preizkusila primer za obraz PRELUDE PRIMER BASE. Navadno pod primer-jem vedno nanesem svojo kremo za obraz, malo počakam, nato pa nanesem primer. Embalaža je super, tako da se tudi primer z lahkoto nanaša. Všeč mi je, ker kožo matira in jo naredi gladko. Njegova obstojnost je tudi kar v redu, ampak še vseeno prisegam na svoj NYX primer :) Je pa vreden svoje zelo zelo dostopne cene. 
Primer za senčila BASE SHADOW. Sam nanos primerja za veke, je zelo enostaven. struktura je lepo kremasta in lepo se razmaže. Sama sem ga nanašala s čopičem, ker mi je tako lažje, lahko se pa nanese tudi kar s prstom. Ko sem ga nanesla je bil super. Nato pa sem čez nanesla še senčko iz paletke PRÊT-À-PORTER. Same barve so mi super! Mogoče je le malo težji nanos samih senčk, ker se ne primejo najbolje na čopič.. Po nanosu senčke na podlago oz primer, so se mi naredile grudice. Tako, da me primer base shadow žal ni najbolj prepričal. Ostajam na essence-ovem :) 



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.