Tina's BLOG

sobota, 12. april 2014

black tan


Mislim, da že vsi komaj čakamo poletje :D Veliko je takšnih, ki dajo dosti na ''poletne priprave''. Tudi jaz sem ena izmed tistih. Prva stvar, na katero pomislim, je - zagorel videz kože. To mi je nekaj najlepšega, in vsako leto pred poletjem, začnem s pripravami, kot so: solarij, redni piling telesa,.. Na morje ne želim priti popolnoma bela, da se takoj opazi, da sem to leto ''prvič na dopustu'' zato vsako leto obiskujem solarij. Tudi to leto sem od fanta že dobila kartico za solarij in ga tudi že obiskala. V Zasavju žal nimamo nobenega dobrega solarija, zato se moram posebej za to, odpeljati v Celje ali Ljubljano, kar je še dodatni strošek pri bencinu..

 Letos sem bila v solariju že ene trikrat, vmes pa sem dobila v test MATIS samotenirni sprej za telo. Odločila sem se, da ga preizkusim po parih obiskih solarija, ker ga nisem upala nanesti takoj na mojo svetlejso polt, ker sem se bala, da ne bi imela kaksnih madezov oz. neenakomernega tena. Torej, pred nanosom sem si naredila piling celotnega telesa in kožo pripravila na nanos. Prisegam na Collistarjev Talasso piling za telo, zato sem ga uporabila tudi tokrat. Po pripravi kože, sem Matisev sprej najprej pretresla (čeprav tega ni v navodilih, pa vseeno), nato pa mi je pri nanosu spreja pomagala  mama. Špicala sem nekje z razdalje 30cm, da se je vse skupaj lažje raspršilo in enakomerno porazdelilo po telesu. Potem sem počakala nekje pol ure, da se je vse skupaj lepo vtrlo v kožo in prvi rezultati so bili vidni že takoj! Potem sem se normalno oblekla (na oblekah ni bilo nobenih madežev), naslednji dan pa so bili rezultati še bolj vidni (slika spodaj before/after). Aja! Da ne pozabim. Tudi vonj spreja je zelo dišeč. Vsi do sedaj so mi nekako smrdeli po "zažganem" ta pa ima prav prijeten osvežilni vonj (govorim ob nanosu). No, čez kakšne 4 urice pa sem tudi pri tem zaznala značilen vonj samoporjavitvenih izdelkov, ampak sem čez nanesla kokosov losjon za telo, kateri je ta vonj popolnoma pokopal :) S sprejem sem zelo zadovoljna! Nikjer nimam nobenih madežev, ten je enakomeren in zelo lepe rjave barve in ne oranžne kot večina teh izdelkov. Do sedaj nisem preizkušala ravno goro teh krem oz. sprejev, so pa bili kakšni trije in nad vsemi sem bila zelo razočarana, zato sem se tudi odločila da začnem s solarijem. MATIS samotenirni sprej pa je tokrat dokazal nasprotno :) Torej, res me je prepričal in moja ocena tega spreja je 10/10! ;)

Naročiš si ga na www.e-kozmetika.si








12 komentarjev:

  1. Hudoo..kje se lahko kupi ta sprej? Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.e-kozmetika.si/izdelek/37252/sun-self-tanning-spray-for-body

      Izbriši
  2. Kateri piling za telo uporabljaš? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. kok časa pa to ostane gor

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene pa zanima ce pred solarijem uporabis piling ? In kaj uporabljas takoj po solariju ze isti dan? :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene pa zanima kaj uporabljaš po solariju ? In če ali to takoj naneseš že tam ? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Mene pa zanima kaj uporabljaš takoj po solariju? :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kam vse se pa to spreja? Mislim na obraz...kako narediti, da ne bo prehoda in razlike, ali tudi njega posprejaš? In seveda koliko časa ostane

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako pa je s sprejanjem po obrazu oz. ali se sploh spreja po obrazu ? In seveda koliko časa ostane?

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.