Tina's BLOG

ponedeljek, 31. marec 2014

soraya

Vsaka si želi gladko, mehko in matirano kožo po nanosu ličil. Je tako?

Sama imam s tem manjšo težavo. Moti me, ker po nanosu pudra, moja koža ni popolnoma gladka, sploh pa ne mehka. Občutek imam kot da je 'zategnjena' in sploh nisem sproščena. Občutek imam tudi, kakor da je izsušena.. Sicer nimam težav z aknami ali mozolji, vseeno pa bi rada, da je moj zaključni 'look' po nanosu vseh ličil, takšen kot ''pri zvezdnicah'' :) Najbrž takšnega učinka vseeno ne bom dosegla, ker za to mogoče le moraš biti profesionalec ličenja, sem se pa odločila, da poskusim s SORAYA kremno podlago za ličila, katero je pohvalilo že dosti prijateljic. Krema je odlična podlaga pred pudrom. Pred nanašanjem ličil je s to podlago koža gladka in mehka, da boste lažje nanesle ličila, hkrati pa matira in vlaži, kar je zame ZELO pomembno. Namenjena naj bi bila tudi profesionalnim uporabnikom in igralcem, zato skrbi tudi za to, da so ličila cel dan na svojem mestu. Danes sem jo preizkušala prvič in moram priznati, da sem čutila prožnost in gladkost moje kože.
Hkrati pa bom preizkušala še Hyaluronic Micro-Injection dnevno-nočno kremo, katera ustvarja gladko povrhnjico, vlažnost kože in svilnato gladko polt! 
Uporabljala ju bom redno, po enem tednu pa se spet oglasim z vmesnimi rezultati :) Naj povem še to, da obe kremi sanjskoooooooooo dišita! Kar je zame velik plus :) 



Vse ostale SORAYA izdelke pa si lahko ogledate na www.soraya.si

Prednosti njihovih izdelkov so kakovost, dostopne cene, ter vodilnost med najbolj priznanimi poljskimi blagovnimi znamkami ne le na področju kozmetike, temveč tudi na splošno. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.