Tina's BLOG

torek, 21. januar 2014

pampering

Končno sem dočakala svojo prvo plačo! :) Kot vsako dekle, se tudi sama rada razvajam (včasih celo preveč). Velikokrat si zadam cilj, da bom denar dala na stran in si nekaj prihranila, ampak mi nikoli ne uspe.. Mislim, da me večina deklet razume :) No, in ta mesec se zgodba spet ponavlja.. ( s to razliko, da še nisem zapravila vsega denarja in držim obljubo da ga tudi ne bom! :P )

  








Perla uhančke sem dobila po super ceni 14,95€. Noooooro se svetijo in res sem presenecena nad razliko med sliko in realnostjo.. Moji najljubsi uhancki od danes naprej! :)*
Pri ličila.si sem si naročila super BH
Cosmetics set čopičev, MUA Undressed paletko (katera je trenutno v akciji), Sleek Face Form  - Contouring & Highlighting Fair komplet osvetljevalca in temnejšega contour pudra v prahu, za darilo pa sem si lahko na blagajni izbrala še en izdelek, to pa je bil MUA lip gloss Happy Days :)
Ker sem si privoščila Chanelov tekoči puder in puder v prahu, moram biti v stilu tudi s telefonom, zato sem si pri sabito shop izbrala Chanelov ovitek v izgledu laka za nohte. Izdelke bom tudi swatchala, tako da pridno spremljajte moje objave.

5 komentarjev:

  1. ojla,

    mi lahko prosim poveš kako veliki so ti uhani? hvala in lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Super nakup :)) kje si kupila/naročila chanelova pudra?

    OdgovoriIzbriši
  3. Siper nakup :)) kje si kupila/narocila chanelova pudra?

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.