Tina's BLOG

nedelja, 27. avgust 2017

YUMMYYYY!

Živjo! :)

Danes sem za vas pripravila objavico o tem pocukranem rokovniku, ki mora biti spremljevalec vsake poslovne ženske, tiste ki je zelo zasedena in si mora nujno beležiti zadeve da slučajno česa ne pozabi. Prav tako je zelo priljubljen tudi med dijakinjami in študentkami, za beleženje raznih testov, izpitov, itd. Primeren tako rekoč za vsakega! 
Sama sem ga zasledila pri eni izmed mojih bralk, jo prosila za par fotk in odločila sem se da si ga kupim ker je res "bogato opremljen" :) Najbolj všeč mi je zato, ker ni narejen prav samo za leto 2017, ampak lahko sam zapisuješ datume in si ga tako narediš po svoje za tekoče leto. How cool is that!? 😋 Prav tako je res zelo srčkano sestavljen.. Notri lahko zapišeš vse pomembne podatke, stike, rojstne dneve, beležiš "ženske dneve" v mesecu itd. Čakajo pa te tudi motivacijski verzi, koledarčka za leto 2017 in 2018, več pa naj ostane skrivnost oz. ga razišči sama :)
Naročiš ga lahko tukaj http://yummystyled.com.





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.