Tina's BLOG

petek, 18. november 2016

Euphoria

Hej, ponovno! 

Najprej me zanima, če vam je bolj všeč da objave pišem v Bloggerju, ali so vam bolj všeč tiste "tahitre" ki jih napišem kar pod fotko na fb? Tukaj, na Bloggerju mi je sicer bolj všeč ker se lahko bolj razpišem in grem do potankosti, na FBju sicer tudi lahko, ampak tukaj imam več motivacije, estetsko je lepše, pa še fotk lahko prilepim malo več :)

Danes sem se odločila da bom pisala o lepotnem studiu Euphoria v Celju. Najbrž veš, da spadam med tiste ženske ki se svoje frizure beri --> ZELO HITRO naveličajo. Lani takšen čas sem bila postrižena na paža, potem sem si nekje marca spet podaljšala lase, šla na rjavo barvo, potem spet barvala na rdečo barvo, po enajsih dneh šla nazaj na rjavo.. ta teden pa spet nazaj na črno in na krajšo dolžino :D Šit, a sem res samo jaz takšna? Večkrat razmišljam o tem, pa tudi moji pravijo da res ne vem kaj bi rada, ampak takšna pač sem. 

Se še spomniš moje objave, ko sem moje bralke spraševala če ia katera kakšno izkušnjo z barvanjem iz črne na rdečo?  Spodaj se je oglasila Taya Planinc, ki mi je priporočala frizerski studio Euphoria, (na novo odprt v Celju na Kettejevi 12b) zraven pa pripopala še nekaj fotk before-after. Po tem sem sicer odšla k Maši v Ljubljano, ker sem že imela naročene podaljške, pobarvala me je na rdečo ampak hitro sem spoznala da to ni to, čeprav sem bila prve tri dni noro navdušena. Čeprav se mogoče sliši malo čudaško, ampak frizura dejansko vpliva na moje psihično počutje. Bila sem popolnoma zamorjena, hitro sem prišla tudi do dejstva, da pač vseh oblačil ne bom mogla nositi ( v šopingu sem bila par dni prej, preden sem se barvala na rdečo.. si predstavljaš kakšen zamor? ) V sebi sem si rekla da teh oblačil z etiketami sigurno ne bom samo gledala, zato sem morala narediti spremembo. Šla sem nazaj na temno barvo, ampak sem imela problem, ker mi je vseeno ven udarjal rdeč pigment, tam pa tam tudi kakšen pramen. 

Ok, po enem mesecu sem se odločila da obiščem Tayo. Taya je sicer iz naših koncev in sva se enkrat že videli tudi zunaj, delala je tudi pri enem najboljših frizerjev zato sem vedela h komu grem. Taya je novopečena mlada podjetnica, ki je pri svojih 20 letih že odprla svoj salon. Občudujem mlada dekleta in ženske, ki so že pri teh letih tako samostojne in ambiciozne. Nevem, pač sem res takšen tip ženske, ki vsakemu privošči, srečna sem ko vidim druge srečne, vesela sem ko vidim kako nekomu uspeva, kako uresničuje svoje sanje.. zato sem šla k njej še z večjim veseljem :)

Ko sem prišla tja, me je njen prostor popolnoma prevzel. Tople pastelne barve, kristalčki, vse v stilu. Popolnoma moj okus in res se vidi da je salon urejen s srcem.
S Tayo sva se najprej dogovorili kakšno barvo las bi imela, pokazala mi je barvno karto, povedala mi je kakšne barve uporablja.. Nastopil je prvi korak in sicer barvanje. Aja! Ker zelo rada nosim visok čop, sem imela zadaj malo zvozlane podaljške (ne preveč, res malo) zato mi je še prej tise vozličke razvozljala, nato pa nanesla barvo. Ne vem točno kako dolgo sem jo imela na laseh ker sva se tako zaklepetali, da se mi zdi kot da sem jo imela 5 minut :D Potem je nastopil naaajboljšiiii del, umivanje in masaža lasišča haha, uživam v tem! Kdo pa ne? :D

Ok, kasneje mi je razčesala in posušila lase, ker sem imela željo da mi jih zravna mi jih je še zravnala, nato pa skrajšala in nanje nanesla neke nenormalno dišeče zadeve, po katerih mi lasje dišijo še danes, prisežem! Res mi jih je uredila točno tako kot sem si zaželela, oz. točno tako kot na fotki, ki sem ji jo pokazala.

Rada bi povedala še to, da mi je zelo všeč da ima na razpolago barve ki se svetijo in matt barve. Ok, mogoče to obstaja že povsod, ampak jaz sem to videla prvič :D Moji se tako zelo svetijo kot se niso še nikoli. Res zanimivo :) 

Komaj že čakam, da bom šla spet k njej. Mislim, da sem našla svoj stalni salon, kjer se bom strigla in barvala. Taya še enkrat hvala, ker si mi komentirala objavo. Drugače te v vsej tej poplavi frizerskih salonov verjetno ne bi našla.






5 komentarjev:

  1. Hej, meni je všeč če objavljaš tukaj ampak lahko pa vseeno kakšno slikco objaviš na FB v povezavi z objavo tukaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej meni je všeč če objavljaš tukaj ampak vseeno lahko objaviš kakšno slikco na FB v povezavi z objavo ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bolje da tukaj..
    Superrr!!!!..vec objav taksnih(o lepitnih salonih)...ter o tecaju za twerk in apf!!$$$ 💗👄💗👄👧

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej! Ne samo jaz, vsi si zelimo VIDEOobjav.. o prosimmmmm :) si velik vzor, privoscim ti se vec uspeha... lp, T *

    OdgovoriIzbriši
  5. Mislim da si vse zelimo se VIDEO blog ! :))))

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.