Tina's BLOG

ponedeljek, 29. februar 2016

MySpirit by Rebeka

Hejla damice!

Uhhh po dolgem času spet pišem v blogu :) Tokrat ne morem mimo tega da se ne bi razpisala o parfumskem mleku My Spirit by Rebeka iz Slovenske parumarne MySpirit : 
https://www.myspirit.si


Mleko sem si naročila prejšnji teden, ker me je premamil sam opis parfuma oz. vonj. Spada med cvetno-orientalsko-lesne dišave, vsekakor pa premaguje vonj vanilije kateri je že od nekdaj moj favorit. Če ste ljubiteljice vanilije ga torej MORATE imeti! :) 

V kolekcijo MySpirit by Rebeka spada tudi parfum, katerega obstojnost odlično podaljšamo z mlekom. Samo mleko je res noro obstojno, struktura čisto lahka, nanaša se razmaže se z lahkoto, roke pa ne ostanejo mastne. Sama se najraje namažem zvečer ko se stuširam in v postelji dišim še celo nooooč (zraven pa še cela postelja :D ), zjutraj pa vajo ponovim in tako spet dišim do zvečer. Je must have izdelek za letošnjo pomlad/poletje. Mislim da je to tudi izdelek kateri mi zelo pomaga pri izsušeni koži čeprav se mogoče sliši nemogoče glede na to da vsebuje parfume. V tem prehodnem času imam sicer res probleme s tem, kako najti pravo mleko da nahrani mojo kožo in da ostane vlažna. In opazila sem da je to to :) Če imaš tudi ti podobne probleme ti svetujem da ga preizkusiš. 


Če pa bi želela imeti še parfumček, imaš tule še super paketke za dan žena. Če neveš kaj bi podarila mami, kolegici, ali če moški ne veste kaj podariti svoji ženski.. Toplo priporočam :) http://bit.ly/1QQ0u8Z


Dobiš ga po smešni ceni 9,90€! Naroči ga tukaj ---> http://bit.ly/1QnAah5

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.