Tina's BLOG

petek, 5. december 2014

what about Christmas gifts?

Moj Božiček že pridno zapravlja in nabira darila za moje najdražje. Letos sem se odločila, da bodo moja darila bolj skromna a vseeno pozorna. Vsako leto imam problem s tem, kaj kupiti, tokrat pa sem se odločila da naberem nekaj, kar v naši družini vsi obožujejo, to so svečke in dišeči voski. 

Najbrž sem premalokrat poudarila kako zelo obožujem sveče, zato bom danes napisala nekaj več o tem. 

V moji sobi jih najdeš kar nekaj in vsak dan obvezno tudi ena gori! Mislim da vonj sveč popolnoma spremeni moje razpoloženje, mi osvežijo in odišavijo prostor, tako da se počutim še bolj udobno in sproščeno. Posebej jih obožujem v jesenskem in zimskem času, ko se zavijem pod toplo odejo, ob prižganem kaminu in ob gledanju filmov. Res pravi praznični pridih, prostor napolnjen s toplino in ljubeznijo :) Preizkusila sem že veliko svečk, od tistih najbolj cenovno ugodnih pa do najdražjih, pa se žal niso vse izkazale za dejansko tako dišeče kot takrat ko jih po-vonjaš v trgovini. Pred kratkim sem na internetu brala veliko pohval o O.W.N. Candles in si naročila dve za preizkus. Izkazale so se za res odlične, zato sem se odločila, da jih nakupim tudi za Božička, tako zase kot za ostale. Iskala sem nekaj takega, ki res da nekaj od sebe in odišavi prostor in ne le plamen ognja na vrvici. Poleg tega, da so sveče res cenovno ugodne in zelooo odišavljene pa vseeno ne preveč vsiljive, (tako da po njih prostor diši še cel dan - pa tudi če sveča ne gori cel dan), so narejene pri nas, ročno in iz 100% rastlinskega voska brez parafina in ftalov. 
 Moja zaloga je res obsežna, me že sedaj malo ''matra'' katere bom dala naprej in katere obdržala zase. Sem pa zraven naročila tudi izparilnik za dišeče voske, ker sem največ naročila ravno teh in mislim, da bo ta ostal pri meni.
Izdelki niso testirani na živalih! kar mi kot veste pomeni zelo veliko. 

Če te zanima kaj vse sem kupila in katere vonje sem izbrala, mi lahko pišeš pod komentar. Bom z veseljem odgovorila.

Sveče si lahko ogledaš in naročiš na www.owncandles.com, kjer je pri nakupu nad 35€ tudi brezplačna poštnina. Še ena prednost več za moj prispel paket :)

Kmalu pa napišem še obljubljeno objavo o mojem make up kotičku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.