Tina's BLOG

sobota, 16. avgust 2014

COLORS

Ko sem bila na dopustu v Ohridu, sem zavila tudi v eno izmed kozmetičnih trgovinic Golden Rose. Tiste, ki ste pogostokrat na ''Balkanu'' vam je ta znamka najbrž znana. Ker sem obsedeeeeena z lakci, sem si jih tudi tokrat privoščila kar nekaj. Okrog mene jih je bilo nešteto in prav vsak je bil lep po svoje. Ker pa so mi trenutno najbolj všeč nežne in rožnate barve, sem si jih večino vzela v različnih roza odtenkih. No, vmes je tudi nekaj oranžnih, v belem odtenku, gel look in pa mat look lakec. Danes sem jih testirala prvič :D No belega sem že prej in se res lepo razmaže, dovolj je samo en nanos, lahko pa se za bolj intenzivno belo nanese tudi dvakrat. 
Najprej sem testirala lakce v rožnatih odtenkih. Pri oranžnem je bil dovolj samo en nanos, super pigmentacija! Najsvetlejšega roza sem nanesla trikrat na belo podlago in se komaj kaj pozna, tako da me je razočaral.. Pri ostalih treh pa sta bila potrebna dva nanosa, kakor pri večini lakcev.
Najbolj všeč sta mi neon in temno pink. Tudi pigmentacija je super kljub dvakratnemu nanosu. Sušijo pa se zelo hitro, kar je velik plus! Nazadnje sem preizkusila še MAT lak, in moram reči da je trenutno moj NAJLJUBŠI mat lakec! Se zelooooo lepo razmaže in suši! Sijaj pa je POPOLNOMA izginil! Na nohtkih nimam nobenih grudic ali karkoli podobnega. Res top of the top! Ko bom šla naslednjič v Makedonijo si jih bom kupila kar malo več, ker tukaj pri nas me je še vsak mat lakec razočaral. Z drugimi laki so se večinoma po nanosu poznale grudice, ali pa čez nekaj časa pokazala bele pikice? Gel look laka še nisem testirala, ko pa ga bom objavim še oceno zanj. Ostalo mi jih je še par katere bom pofotkala, tako da takrat pride na vrsto tudi ta.
(Upam da se razlika na fotografiji opazi. Na levi roki je mat lak že nanesen, na desni pa še lahko opazimo sijaj.) 
Cena enega laka je nekje 1.50€. Če se boste kaj potikale po južnih državicah, priporočam nakup :) Nekaj jih imam doma še od dveh let nazaj (znamke Golden Rose) pa so še vedno v istem stanju kot prvi dan. Se sploh ne sušijo, tako da sem si ravno zaradi tega naredila malo večjo zalogo. Katerega bi pa ti izbrala? :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.