Tina's BLOG

torek, 3. junij 2014

VIVID fashion show by David Hojnik


 
 30.05. sem se udeležila VIVID fashion showa v hotelu City**** Maribor, katerega oblikovalec in organizator je David Hojnik. Gotovo ste že slišali zanj! Ja, to je tisti mladi oblikovalec, ki vedno znova navdušuje z novimi kosi nakita in oblačil. Spremljam ga že nekaj časa in v njegove kreacije sem enostavno zaljubljena. Ker ve, kako obožujem njegovo delo, me je kontaktiral na Facebook-u, kjer mi je ponudil VIP vabilo za njegovo revijo. Seveda, sem mu takoj napisala svoj naslov in naslednji dan je bila kuverta z vabilom za dve osebi že v mojem poštnem nabiralniku! Tja sem se odpravila s prijateljico in dvema prijateljema (tudi fantje so navdušeni nad njim). Terasa je bila nabito polna, kar je nekaj čudovitega, ko vidiš koliko ljudi podpira tebe in tvoje delo. Z nami je bila tudi Maja Keuc, katera je med revijo pela (neverjeten glas). Pri prvem izhodu smo lahko videli ne popolnoma navadne tunike/oblekce z DH VIVID (David Hojnik) logom in s kapuco. Drugi izhod manekenk je bil v znamenju bolj lahkotnih majc ter kril, katere so top izbira za vsak dan. Pri zadnjem izhodu, pa smo lahko videli posebne obleke, katere so bile večinoma iz lateksa, daljše in bolj drzne! Nikakor ne smem pozabiti na njegov nakit, ki je bil prisoten pri vsaki manekenki. Edinstven, drzen, unikaten nakit, ki res pade vsakomur v oči. Sama sem se najbolj zaljubila v trenutno najbolj znane ''leglace''.MUST HAVE!! Ko so manekenke končale, smo nazadnje seveda na odru lahko videli tudi Davida, kasneje pa sem ga lahko tudi osebno spoznala. Zelo preprost in prijeten za pogovor.
Če potegnem črto - prva modna revija, ki si res zasluži ta naziv. Vse speljano tako kot je treba, na najvišjem nivoju, poskrbljeno za goste, skratka 1A! RESPECT DAVID! Najboljša revija ever!

Zakaj VIVID?
"Vivid pomeni nekaj živega, nekaj drugačnega in predstavlja posebnost in sofisticiranost. Poleg tega gre za navezavo z mojim imenom (David) in mislim, da v končni fazi predstavlja točno to, kar izraža moja kolekcija." je povedal David.

Tukaj si lahko ogledate še dva krajša videa:
 
http://vimeo.com/97098765
https://www.youtube.com/watch?v=txzwvlNXFZc#t=16

Kaj sem pa nosila jaz?

H&M crop top
H&M pisemska torbica
Handmade with love ogrlica
MBV design pencil skirt
random petke (darilo fanta)

Pa naj še izpostavim meni dve najboljši manekenki na reviji: Tajda Lah in Senta Margan.
Tajda kraljica Slovenije 2013, Sento pa smo lahko zasledili v oddaji Slovenski top model.
© 2014 Peter Hmelak 



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.