Tina's BLOG

torek, 10. junij 2014

swatches

Odločila sem se, da pokažem swatche palet senčk, katere so meni osebno najljubše (od včeraj naprej) :D
Make up, ki ga imam na zgornji fotografiji, je bil ustvarjen z NAKED 2 paletko.

No, imam kar nekaj paletk, ki jih prej sploh nisem nikoli uporabljala, oz. sem uporabila mogoče samo eno senčko iz vsake palete. (Kar je tudi vidno na fotografijah) Včeraj, ko sem z Jeleno opravljala tečaj ličenja, mi je rekla naj ji pokažem svoje paletke senčil. Skoraj sem že pozabila, da obstajajo v moji zbirki ličil! :D Iz predala sem potegnila te krasne Sleek in MUA paletke, katere sva z Jeleno sprobali. Ko sva jih nanašali sem bila šokirana. Pigmentiranost in obstojnost - WAU!!!! Tudi ona mi je rekla, da so odlične! Paletke so res zelo cenovno ugodne, zato sem rekla, da moram pokazati tudi vam, kako zelo so pigmentirane. (Najlepša hvala Jelena, če tebe ne bi bilo, sploh ne bi nikoli uporabljala teh paletk). Na novo imam tudi slavne paletke NAKED 2 in NAKED 3. Včeraj sem prvič na vekah testirala NAKED 2 (saj veš kako je, ko imaš neko novo stvar in bi jo imela najraje samo za gledanje) in uporabila več barv, med katerimi sem s čopičem ustvarila prehode in vse skupaj ''zblendala''. Te paletke so NORO dobre, tudi pri teh je pigmentiranost in obstojnost neverjetna! Prepričana sem, da ste že dosti slišale o njih, tako, da ne mislim preveč razglabljati. Jaz sem si jih naročila na www.feelunique.com, kjer je tudi poštnina brezplačna. Cena je tako 48€ za eno. Če le imaš možnost, ti jo toplo priporočam! Če ti denarnica tega ne dopušča, pa si privošči kakšno cenejšo verzijo kot so naprimer te Sleek ali MUA paletke - ne bo ti žal! Dobiš jih lahko na www.licila.si.Spodaj na fotografijah pa so swatchi treh paletk iz licila.si, in NAKED 2 in 3 Urban Decay paletk (swatchi le-teh krožijo povsod po internetu, zato sem si jih tudi tam sposodila).

Sleek paleta Oh So Special I-Divine, dobiš jo TUKAJ
 Sleek paleta Au Naturel I-Divine, dobiš jo TUKAJ
MUA paleta senčil, tukaj pigmentiranost ni tako zelo močna kot pri prejšnjih dveh, je pa super zadeva za nežni dnevni make up (ta pa trenutno žal ni dobavljiva).

No, spodaj pa še slavne NAKED paletke.

NAKED 2 palette, dobiš jo TUKAJ
(picture from http://www.frmheadtotoe.com/2011/12/urban-decay-naked-2-palette-review.html)

NAKED 3 palette, dobiš jo TUKAJ
 (picture from http://evonnz.com/2013/12/10/urban-decay-naked-3-palette-swatches/)

Še enkrat bi se rada zahvalila Jeleni, za tečaj, razlago, poučnost :) Jeleni pa lahko slediš TUKAJ






2 komentarja:

  1. super izbira paletk. :)
    tole Oh so special imam tudi sama in jo obožujem.
    bi pa zelo rada imela tudi UD-jeve (vse 3), škoda da so tako drage.. mogoče kdaj v prihodnosti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleekove so top! ane? :) Ja tut jst razmišljam še o nakupu Naked prve paletke, ampak zaenkrat je vse samo še v mislih.. so kar drage ja, pomojem bom najprej vsaj do polovice porabila te, potem pa testirala še 1 :)

      Izbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.