Tina's BLOG

ponedeljek, 26. maj 2014

Luxuslashes

Hejla!

Kot ste opazile zadnje dni ne objavljam najbolj pogosto.. S časom sem zelo na tesnem, še zase ga nimam dovolj :/ V planu imam napisati post še za dve čudoviti ogrlici, ter eno prekrasno zapestnico. En outfit sem hotela slikati že danes, pa me je nahecal dež :( Tako da sem se odločila, da v tem deževnem vremenu napišem post o slavnih trepalnicah, kasneje pa jih pride še več. Tudi na tiste nisem pozabila, ki ste mi zapisale svoje želje v inbox :) Trenutno se ukvarjam tudi z mojim youtube kanalom, spoznavam program za urejanje videov, tako da kmalu tudi to!
 ( 1. fotografija brez trepalnic, 2. in 3. z novimi trepalnicami )

( Med postopkom )

No, kot ste opazile nekaj dni nazaj, sem bila v salonu Spa Natura v Domžalah, kjer mi je prijetna gospodična podaljšala trepalnice. Ja, to je tista trenutno najbolj znana permanentna tehnika podaljševanja, s katero nam podaljšajo, zgostijo, ter oblikujejo trepalnice. Izgledajo popolnoma naravne, le da so daljše, temnejše in gostejše. Super zadeva za poletje, ker sama namreč sovražim nanašanje ličil v poletnem času. Tako se vsak dan zbudim z že urejenimi trepalnicami.

Kako pa vse skupaj poteka?
Ko sem prispela v salon, me je sprejela prijazna stilistka/kozmetičarka Anja, katera mi je najprej predstavila trepalnice in se skupaj z menoj posvetovala kakšne si želim. Ja, trepalnic je več vrst. Od različne debeline, do različnih velikosti, posamezne, v čopkih, sintetične, ''svilnate''.. (Aja! V salon ne prihajajte z maskaro na trepalnicah, doma dobro očistite predel okrog oči, posebej dobro trepalnice.) Ko sva se z Anjo vse pogovorili, sem se namestila na lepotno ''mizico'', kjer sva nadaljevali. Najprej mi je s posebno tekočino še enkrat obrisala trepalnice, da res ni bilo na njih nič mastnega, kar bi lahko oviralo pri lepljenju le-teh. Jaz sem izbrala dolžino 13mm. Vsaka trepalnica, se posamično lepi na naše naravne trepalnice s posebnim lepilom. Lepi se jih milimeter stran od korena trepalnic, kar zagotavlja posebno stabilnost, zato so trepalnice primerne tudi za vse, ki uporabljate leče! Postopek je NEBOLEČ, pravzaprav je prav prijeten. Jaz sem skoraj zaspala :D 
Veliko deklet me je vprašalo kakšna je obstojnost. To je popolnoma odvisno od obnove naših naravnih trepalnic. Podaljšana trepalnica odpade skupaj z naravno. Skrbno negovane trepalnice, zdržijo tudi do 8 tednov. Trepalnice nikoli ne izpadejo vse naenkrat, ampak kakšna na dan. (No meni sta sicer od 16.05. do danes odpadli samo dve, jeeej). Za vzdrževanje lepega videza in volumna, pa je refil (dopolnitev) potreben enkrat mesečno. Tako je uporaba maskare nepotrebna. Za takšno delo je potrebna mirna roka in potrpežljivost. Med postopkom imate oči seveda zaprte, postopek pa traja nekje dve uri - odvisno od gostote. Tako, ko je Anja končala s svojim delom, mi je povedala še par pomembnih stvari!
24 ur po lepljenju trepalnic, pazite, da ne pridejo v stik z vodo, da se lahko lepilo optimalno posuši. V prvih 48 urah pa se izogibajte direktnemu tuširanju z vodo in obiska savne. Prav tako se izogibajte drgnjenju trepalnic in grobih posegov. Pri uporabi odstranjevalcev ličil, ne uporabljajte takšnih, ki so narejeni na oljni osnovi, ker ti topijo lepilo. Priporočam vam Luxuslashes make up remover, prav namenjen temu. Trepalnice so dovolj goste, dolge in temne, tako da ne potrebujete maskare. Če pa že, vam svetujem maskaro Luxuslashes, spet namenjena umetnim trepalnicam. Ne uporabljajte klešč za ukrivljanje, ker so umetne trepalnice že ustrezno ukrivljene. In še nekaj, trepalnic NE ODSTRANJUJTE SAME! 

Jaz zraven uporabljam še serum za stimulacijo rasti trepalnic, kateri se nanaša tik nad trepalnicami in ga NE NANAŠAMO DIREKTNO NA TREPALNICE!! :) Dobite ga TUKAJ <-- klik
( Med postopkom )

Če imate še kakšno vprašanje o trepalnicah, mi pišite v inbox ali pod komentar, sicer pa lahko karkoli o tem povprašate tudi direktno kozmetični salon Natura SPA ali pa Luxuslashes Slovenija

1 komentar:

  1. Ooo super, komaj čakam, da boš obljavljala na youtubu :) tudi brez umetnih trepalnic si čisto luštna!

    OdgovoriIzbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.