Tina's BLOG

četrtek, 29. maj 2014

big lips don't care

No pa še obljubljena objavica o polnejših ustnicah :) Torej kako do polnejših in zapeljivih ustnicah v le 4 minutah? S čudežnim lip plumperjem! Razmišljala sem že o umetnem polnilu pri kirurgih, vendar me je nakako strah tistih majhnih iglic.. Ko sem na to že nekako pozabila, pa sem na facebooku zasledila skupino LIP PLUMP - naravno povečanje volumna. Premamila me je beseda NARAVNO.. Najprej sem si mislila, da je to nekakšno nakladanje.. Odprla sem youtube in seveda takoj prečekirala posnetke. Na njihovi strani sem zasledila tudi fotografije before/after.. Potegnilo me je v to, da malo povprašam po ceni in čedalje bolj me je vleklo k temu da ga sprobam. Ko mi je gospodična povedala, da je cena te stvarce le 35€ (v akciji) sva se dogovorili, da mi ga pošlje! Ampak, ker je v akciji tudi celoten paket (plumper, kolagen maska in gloss extreme pumper 45€ v akciji) sem dobila kar cel paket. Vsaka stranka dobi kolagen masko gratis :) Naj omenim, da akcija traja do konca meseca junija. 

No takole, ko sem dobila pumpico, sem jo najprej seveda razstavila, umila,.. Priporočajo, da se modri obroček v pumpici namaže z lubrikantom za lažje drsenje in boljši vakum (ni pa nujno). Ustnice morajo biti seveda čiste.. Krajši del pumpice mora biti zgoraj in daljši spodaj. Ko sem začela s pumpanjem, sem takoj začutila vakum, ustnice mi je potegnilo, tako da sem vedla da je pravilno nameščen. Pumpico počasi vlečemo, prb 2 sekundi, postopek pa ponavljamo največ 4 minute in največ dvakrat dnevno prvih 14 dni! Po uporabi se ustnice namažejo s kolagen masko ali balzamom, da podaljšamo trajanje učinka napumpanih ustnic (ker je to naraven način, seveda ne učinkuje trajno). Drži približno 5-6 ur, z redno uporabo, pa se čas podaljšuje, ter čez en mesec že lahko zadržimo 10 - 15% volumna permanentno. 

Mislim, da je razlika zelo očitna! To lahko presodite same :) Jaz danes sicer nisem uporabila maske ali glossa, ker sem imela pred tem rdečo šminko, zato sem jo nanesla tudi po uporabi, da je before/after slika bolj vidna :D 

Komaj čakam, da mine en mesec, da bodo moje ustnice ostale polnejše :P
PUMPICO LAHKO NAROČITE TUKAJ : KLIK

3 komentarji:

  1. Super objavica! Kje se pa to naroči?:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. https://www.facebook.com/pages/LIP-PLUMP-naravno-pove%C4%8Danje-volumna/1418039025123698?fref=ts izvoli, tukaj :)

      Izbriši
    2. http://www.youtube.com/watch?v=qOaLaIagRh8 To je to ? Ni Ka

      Izbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.