Tina's BLOG

torek, 22. april 2014

it's all about Shiseido

Danes sem prejela težko pričakovani Shiseido paketek. 12. marca, sem obiskala MAXI v Ljubljani, kjer se je odvijal nagradni natečaj Shiseido KISS. Preizkusile smo se lahko v vlogi ''mojstric ličenja'', kjer so nas potem pofotografirali in sodelovale smo v nagradni igri. Ker sem prejela največ všečkov (najlepša hvala vsem mojim sledilkam, ki ste mi pomagale do zmage!), sem prejela glavno nagrado! KOMPLET LIČIL SHISEIDO v vrednosti 200 € Paketek sebuje: maskaro Full Definition, puder Sheer & Perfect foundation, rdečilo za ustnice Perfect Rouge, korektor s čopičem Sheer Eye Zone Corrector, kremno senčilo Shimmering Cream Eye colour ter senčilo za obrvi Eyebrow Styling Compact :) Puder je sicer že malo presvetel za mojo polt, tako, da ga bom imela priložnost sprobati, ko izgubim malo barve. Vse ostalo, pa začnem uporabljati že danes. 





In še moja zmagovalna fotka :) v malo slabši resoluciji :(

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.