Tina's BLOG

sreda, 9. april 2014

Greenland products

No evo, končno mi je uspelo stestirati vse prejete Greenland izdelke! Se opravičujem za malo pozno objavo, ampak sem hotela napisati oceno za vse izdelke skupaj. No pa da začnem.

Preizkušala sem izdelke iz kolekcije FRUIT EMOTIONS. Ti proizvodi vsebujejo eterična olja, dodana v različnih kombinacijah in nudijo božanski vonj! Vsaka kombinacija je sestavljena iz dveh različnih vonjev in vsaka nudi drugačen učinek. Na voljo je 5 različnih vonjev in sicer:

  • KOKOS-MANDARINA: sprostitev
  • LIMETA-VANILIJA: aktivacija
  • META-SIVKA: svežina
  • PAPAJA-LIMONA: poživitev
  • GRENIVKA-INGVER: hranljivost
Najprej bi začela s papaya-lemon body losjonom. Preden sem ga odprla, sem mislila, da nima nekega posebnega vonja. Dokaj navadna embalažica, v kateri se skriva božanski vonj :) Je res zelo močan in obstojen, tako da se ne izgubi takoj. Ni preveč masten, hitro se vpije v kožo, vonj pa je dolgotrajen. 
Ker mi je bil body losjon najbolj všeč, sem preskočila gel za tuširanje, katerega sem preizkusila pred losjonom. Tudi ta izhaja iz kolekcije fruit emotions, kakor tudi prej omenjeni losjon, torej prav tako vsebuje kombinacijo eteričnih olj. Vonjamo lahko limeto-vanilijo, kateri je tudi eden izmed mojih najboljših vonjev! Sploh vanilija :) Tudi gel me je zelo presenetil. Njegova sestavina je, kot večina gelov prozorne barve, njegov vonj pa spet božanski. Tudi ko sem že stopila izpod tuša, sem zelo dišala po njem. Če ne bi po tem nanesla losjona, mislim, da bi me tudi vonj po tem gelu spremljal še nekaj časa čez dan :) V istem vonju pa sem testirala še kremico za roke (papaya-limona ter limeta-vanilija) in tudi krema za roke me je presenetila prav tako pozitivno, kot ostala dva izdelka. Hitro se vpije, zelo diši, njena obstojnost dolga in ni preveč mastna. Za roke mi nekako bolj ugaja vonj papaya-limona, ker me vonj nekako bolj pritegne. Limeta-vanilija, je bolj osvežujoč vonj, ampak prav tako super. 
Na spletni strani www.lepotnikoticek.si si lahko ogledate večjo ponudbo Greenland izdelkov, kateri so kvalitetni in cenovno ugodni. Vredni svojega denarja! :)

No pa še nekaj splošnega o Greenland kometiki:
Naravna kozmetika Greenland je negovalna kozmetika za telo, ki temelji na naravnih in organskih sestavinah. Ustanovljena je bila leta 1990 na Nizozemskem, kjer jo še danes proizvajajo. Trenutno se prodaja v 35 državah po celem svetu. Ponovno je na voljo tudi slovenskim kupcem. Ekskluzivno je na voljo v spletni trgovini www.lepotnikoticek.si. Najdete jo pa tudi v teh trgovinah.
Naravna kozmetika Greenland je skrbno preizkušena, a nikoli testirana na živalih. Izdelki ne vsebujejo parabenov in umetnih barvil. Izbirate lahko med petimi kolekcijami: Fruit Emotions, Fruit Extracts, Milky, Pure & White in Balm & Butter.
 Fruit Emotions: V prepoznavni aluminijasti embalaži se skrivajo čudoviti izdelki, katerim so dodane kombinacije eteričnih olj.
• Fruit Extracts: Izdelki te kolekcije imajo sladek sadni vonj, saj vsebujejo sadne izvlečke iz sadja in ne iz olupkov oz. cvetov.
• Pure & White: Kolekcijo odlikujejo posebno izbrane sestavine, saj izdelki vsebujejo več kot 98 % sestavin naravnega in organskega izvora, kar potrjuje certifikat Ecocert.
• Milky: Posebno mehka in kremna tekstura izdelkov kolekcije Milky omogočajo dodana mleka.
 Balm & Butter: Kolekcijo odražajo dodana naravna masla, ki so še posebej primerna za nego izredno suhe kože.
Greenland naravna kozmetika za telo, ne samo ščiti in neguje kože, ampak tudi razvaja naša čutila. Izbrani vonji odražajo naravne sestavine, ki dajejo izdelkom omamen vonj: sadni izvlečki, eterična olja, masla in mleka. Razvajajte vaše telo in duha z izdelki Greenland za nego telesa, obraza, rok in nohtov.




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.