Tina's BLOG

ponedeljek, 7. april 2014

glossy

Te dni sem preizkušala glossy.si izdelke :) Prva stvar, ki mi je najbolj padla v oči so čudovite embalažice. Izdelki so res zelo lepo pakirani, torej so vsekakor primerni tudi za kakšno darilce. Lahko bi rekla, da so nekako ''punčkasti''. Popolnoma po mojem okusu! Najprej sem odprla paketek Playboy Boudoir Bunny, kateri vsebuje lakec in šminko. Najprej sem si seveda nanesla lak, kateri je zelo lepe živo rdeče barve! (Sem pomivala posodo in moram priznati, da se mi še do danes ni nič oluščil :P) Čez vikend sem se odpravila ven, tako da sem imela možnost preizkusiti še šminko in bronzer. Spet me je prevzela embalaža šminke, katera je mat črna (wiiii obožujem mat embalaže). Zelo mi pomeni tudi, kakšna embalaža zgleda od zunaj, da me sploh pritegne da si izdelek bolj ogledam. Vem, da videz ponavadi vara, ampak takšna sem :) Barva je božansko lepa rdeča.. Njena obstojnost je tudi super, sem zadovoljna. Prav tako, pa sem navdušena nad AFRICA bronzerjem, kateri daje zagorel videz. Odlična obstojnost!! Všeč pa mi je tudi priložen čopič, kateri ima zelo mehke dlačice :) 

Njihovi izdelki so torej super, prav tako cenovno ugodni. Njihove ostale super cute izdelke pa si lahko ogledate na www.glossy.si :)







Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.