Tina's BLOG

torek, 1. april 2014

ecco verde

Danes sem spet dobila paket kozmetike, odlične nege za obraz. 
Ker želim, da bo moja koža na obrazu popolnoma mehka, gladka in brez kakršnihkoli nepravilnosti, bom naredila vse kar je potrebno, da jo ''spravim v red''. Zato sem si preko spletne trgovine www.ecco-verde.si naročila Biofficina Toscana čistilni losjon z medomKart BIO olje jojobe, ter Lily Lolo zaključni puder s soft-focus učinkom.

Danes sem seveda vse od naštetega tudi že preizkusila. Tukaj pa so moje prve ocene.
  • Pred spanjem si vedno temeljito umijem obraz, še posebej dobro, takrat ko imam nanesena ličila. Danes ko sem vstala in se umila, sem rekla, da kljub temu da imam čist obraz, brez ličil in podobnih zadev, sprobam čistilni losjon Biofficine Toscane. Že ko sem ga odprla me je prepričal. Ne ''nakladam''! :) Vonj losjona je božaaaansssski. Takoj sem vonjala med. Losjon sem si nanesla kar na vatko in začela s čiščenjem.. Ko sem končala s čiščenjem, sem obrnila vatko in mogoče ne boste verjele, ampak čeprav sem si zvečer umila obraz kot je treba, saj sem že včeraj preizkušala eno kremo, so na vatki ostale sledi pudra od prejšnjega dne. Moram priznati, da me je kar presenetilo, ker si nisem mislila, da je na moji koži ostalo še kaj ličil. Losjon je dokazal, da res globinsko čisti kožo, jo navlaži, pomiri, jo razvaja in ji podari edinstveno mehkobo, nežnost in čudovit občutek! Losjon je vsekakor vreden cene, ki jo nosi. In seveda še enkrat, ne smem pozabiti na njegov vonj, ki ga še zdaj vonjam. Moja ocena tega losjona 10/10 :)


  • BIO olje jojobe. Mislim, da vsem znano. Sama ga sicer prej še nisem uporabljala. Olje Jojobe je zelo bogato z esteri voska. Temu primerno je njena sestavina zelo podobna maščobni strukturi kože, zaradi česar pusti na kožo tanek film, ki ne masti in vlaži. Zaradi visokega deleža esterov voska je olje optimalno za občutljivo, suho ali poškodovano kožo. Koži zagotavlja vlago, ter jo restrukturira in zgladi. Olje Jojobe je odlična sestavina proti gubicam, ter izredno dobro sredstvo za nego las. Zmanjšuje nastajanje maščobe, kar je optimalno za mastne lase. Poleg tega okrepi, visoka vsebnost snovi brez mila, proces regeneracije ter UVB-absorbcije. Jaz ga bom uporabljala za nego obraza. Danes sem ga že preizkusila in tudi ta izdelek me je zelo pozitivno presenetil. Drugega v bistvu sploh nisem pričakovala, ker sem že prej slišala zanj same pohvale. Kože ne masti, jo navlaži, harmonizira, okrepi, regenerira, ter jo naredi mehko in prožno. Ocena 10/10 


  • Že od nekdaj sem ljubiteljica finishing pudrov. Tokrat sem se odločila da poskusim Lily Lolo zaključni puder. Do sedaj sem uporabljala samo transparentne, zato sem se odločila, da sedaj vzamem tega'v barvi'. Je brez sintetičnih barvil, brez škodljivih kemikalij, parabenov, nano-delcev, polnil, arom in konzervansov. Je ultra lahek in fin, in podarja make up-u ultimativno vzdržljivost. Nanesla sem ga zjutraj okrog 10.00 ure, moj make up, pa še vedno zgleda, kot bi ga pravkar nanesla. (trenutno je ura 18.00). Ponuja soft-focus učinek, brezhiben zaključek, zakrije pa tudi vse fine črte in pike. Primeren za vegane in vegetarijance :) Nanese se ga lahko tudi z gobico, ampak sama najraje nanašam pudre v prahu s posebnim čopičem, za dosežek airbrush učinka. Tudi s tem izdelkom sem zelo zadovoljna, tako da je tudi tukaj vsekakor moja ocena 10/10. 
Na www.ecco-verde.si vas čaka bogaaaaaata ponudba vseh izdelkov za nego telesa, prav tako make-up in dodatki. Oglejte si njihovo spletno trgovino, gotovo se najde kaj za vas. Poštnina pa je pri nakupu nad 27,99€ brezplačna kar je še dodaten plus :) Izdelki v ponudbi imajo dostopne cene, pa še presenečene boste nad rezultati, tako kot sem jaz :) Poskrbite zase in za svoje telo z najboljšimi izdelki.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.