Tina's BLOG

sobota, 28. december 2013

studs studs studs

Got new studded boots in my collection! This trend is very hot and edgy. Boots are soooooo comfortable and cute. Below I'm posting today's outfit. 






bodifletna.si online store

5 komentarjev:

  1. Čevlji so res hudi, samo jaz iščem malo nižje. Pa še to nevem, če bi si jih kupila. Če nisem našla tistih pravih :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja res so nori :) Pa, a veš da sploh ni neke krize, mogoče petka res zgleda malo višja, ampak ko jih imaš obute je občutek kot da si čisto na tleh. Glede na njihovo nizko ceno, je tudi sam občutek nošenja VRHUNSKI! :)

      Izbriši
  2. Hej Tina! Zanima me za to jakno/bundo ki ko nosis katero stevilko si narocila small or medium? 😊 help me😜

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hojla! :) Jaz imam S, ker drugače nosim xs in mi je ta kot vlita! :D

      Izbriši

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.