Tina's BLOG

torek, 22. oktober 2013

they know me!

Danes sem bila res zelo presenečena! Zjutraj me je presenetil - dobesedno,  paketek od ličila.si. Vsa vesela, sem ga takoj odprla.. in glej kaj je bilo notri!
  


 
Sleek paletka za urejanje obrvi, v točno takšnem oddtenku kakršnega uporabljam sama, s priloženo mini pinceto in mini aplikator, ter mini čopič. Z obrvmi namreč nimam nekih problemov, k sreči si jih lahko naravno lepo oblikujem (včasih sem si jih populila preveč in sem imela problem s tem ko sem jih pustila zrasti nazaj, da sem jih potem lahko oblikovala v takšno obliko kot sem želela, a sem dosegla končni rezultat) vseeno pa jih rada malo poudarim na začetku in malenkost vmes, da izgledajo še bolj goste, zato je ta Sleek paletka resnično noro dobra izbira zame s strani ličila.si :)
 
 
 
 Zraven pa je bila še paletka Sleek trio najnovejša rdečila za lička, v treh oddtenkih, katera se lahko uporabljajo posamezno, ali pa kar vse tri barve naenkrat :)
 
 
 
 
Ta paket me je iskreno razveselil najbolj do sedaj, ker je vseboval točno te stvari, katere uporabljam skoraj vsakodnevno. Pri zaključnem make up-u, pa je moje pravilo tudi NANESI RDEČILO IN POUDARI LIČKA! Tako, da se tudi temu nikoli ne izognem. :)
Oba izdelka pa imata tudi to super lastnost, da vsebujeta ogledalo. Tako mi ni treba skakati okrog, ampak lahko vse skupaj uredim kar iz stola.
 
Torej, lahko rečem samo, da me pri ličila.si resnično poznajo! ;) Hvala!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.