Tina's BLOG

ponedeljek, 23. september 2013

Yves Rocher!

Spet nekaj novega v moji zbirki kozmetike :) Moram priznati, da sem tokrat prvič preizkušala linijo Yves Rocher izdelkov in rezultat je res presenetljiv.
 
 
Prejela sem super paketek z Volume Vertige maskaro za trepalnice za maksimalno povečan volumen, in CULTURE BIO NUTRITION hranljiv balzam za ustnice. Ker sem redna uporabnica maskare, sem imela odlično priložnost za preizkus le-te, in jo tako oceniti z lastno oceno. Prav tako, pa sem oboževalka balzamov za ustnice.
 
Naj najprej ocenim volume VERTIGE maskaro. Imam zelo redke in ne tako dolge trepalnice, zato je pri meni izbira prave maskare res problem. Poskusila sem že veliko maskar in nikakor še nisem našla svoje prave. No, na zadnje sem odštela malo več denarja za Clarins maskaro, katero mi je priporočala prodajalka sama. Moram priznati, da je Clarinsova maskara res odlična in prava za moje trepalnice.. Čeprav mi maskare kar dolgo zdržijo, pa je vseeno cena Clarinsove maskare kar visoka, zato iščem nekakšno cenejšo varianto. V petek sem prvič preizkusila Yves Rocher-jevo maskaro. Prva stvar, ki mi je bila zelo všeč že na pogled in otip je njena embalaža. Je simpatična in majhna, tako da jo brez problemov shranim v svojo ''potovalno'' kozmetično torbico. Ko sem jo odprla, me je prevzela njena krtačka! Ob nanosu mi lepo ''razčeše'' vsako trepalnico posebaj, tako da se trepalnice sploh ne zlepijo skupaj kot pri nekaterih maskarah. Naredi res super volumen in ovije trepalnice, potreben pa je tudi manjši nanos slojev kot pri ostalih (sama jo nanesem dvakrat in že je dovolj, da moje trepalnice dobijo odlično barvo in volumen). Zadovoljna sem tudi z obstojnostjo maskare, oz. s tem kako trepalnice utrdi. Po nanosu tudi nimam nikakršnih bunkic, tako da se enakomerno porazdeli. Pri ostalih mi po nekem času kar začnejo odpadati ''koščki'' maskare, nato pa sem po celem obrazu ''črna'', Yves Rocher-jeva maskara pa res zelo lepo drži, dokler si jo ne sperem oz. obrišem sama. Tudi njena cena se mi zdi zelo primerna, glede na njeno kakovost, tako da bom od sedaj naprej najbrž ostala kar pri uporbi te maskare :)
 
Pa še nekaj o hranljivem BIO NUTRITION balzamu za ustnice. Tudi super zadeva, sploh v tem času, ko so zunanje temperature že malo hladnejše in moje ustnice še niso popolnoma navajene na spremembe, ker vreme še vedno niha. Moja koža na ustnicah je ZELO občutljiva! Zato že ob majhni spremembi vremena moje ustnice oz. koža žal poka in dehidrira, tako da sem redna uporabnica balzamov. Pri tem balzamu je prva stvar, ki mi je všeč to, da je BIO. Ob prvem nanosu sem takoj čutila osvežitev ustnic. Čez čas (tudi ko se mi je balzam popolnoma obrisal) so bile moje ustnice zelo mehke, za kar je poskrbela vsebnost akacijevega medu. Za osvežitev ustnic in zaščito pred dehidracijo pa so izbrali organski kostanj. V balzamu najdemo še sončnično olje, katero poskrbi za hranljive lastnosti, ter organski bio oves za celično obnovo. Vonj je zelo osvežilen in naraven, okusa pa ravno ni čutiti. Tudi nad balzamom sem zelo presenečena, še bolj pa nad njegovo ceno :)
 
Sedaj, ko sem enkrat preizkusila Yves Rocher-jeve izdelke, mislim, da bom redna uporabnica njihovih izdelkov, to pa ravno zaradi tega, ker sem že ob prvi uporabi teh dveh izdelkov bila zelo pozitivno presenečena! Všeč so mi pa seveda tudi njihove cene :)
 
Ostale izdelke si oglejte tu: http://www.yves-rocher.si/


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Post a comment. All inappropriate comments will be removed.